Jizz on my tiny titties <3

Gösta, vår kisse jag fick ensam vårdnad om..

Jag hänger inte ut någon, jag kanske har tusen hemliga ex som jag kallar "partyJoel"!? Eller hur?! För face It, Joelar är antingen retarded (joelbitar) eller supertrista fuckups som föddes i fel kön. Det sistnämnda märks mest av på att de har nära till gråten, är gnällkärringar och pretton till försumligt asexuella nästannykterister som aldrig kan ha fel!

Saknar du en mamma? Skaffa dig en Joel istället, sålänge du inte vill knulla din mamma, den Joelska arten knullar knappt. Men är hejare på att gnälla, bitcha, moana, gneta tjata och domdera en till vansinne!

Jag hatear inte på mitt exkex, som var världens tristaste, förhåller mig tämligen neutral till pojkvaskern. Vill bara belysa ämnet ex. Den där lilla cancersvulsten man önskar livet ur. Den irriterande lilla apan som titt som tätt ska hitta någon oviktig liten skitsak som skäl till att söka kontakt med jämna mellanrum.

Den här gången handlade det om att hen, som jag levde i enerverande samboskap med i något år, för femtioelfte gången bitchar om att jag ska adressändra de brev som kommer ifrån Sörmlandslän landsting. Har varit ganska klar på punkten att hen får göra det själv eftersom jag ändå alltid tar faktura. 

Det här handlar inte om räkningar. Det handlar om desperata försök till att fortsätta livsmissionen som verkar gå ut på att patentera uppgiften "gnälla på Edith".

Halloj?! Jag vet redan att jag är ett försumligt fuckup och behöver inte höra det varje dag. Vem tror du att du är? Übermensch!? Detta går ut till alla mina ex. Minnet av de bra stunderna är för längesedan bortknullade. Kvar finns bara gnäll...

Ja, jag är ganska otraditionell i mina relationer, och vad de flesta skulle kalla "dålig flickvän". Men har åtminstone inte hymlat med det från början! Antog du knäppmulatten får du skylla dig själv och det är sannolikare att få en elefant att börja prata än att lyckas ändra mig som person. Aldrig i livet att jag kompromissar med min identitet för att det är "kutym".

//PallmallWhoreIsNoMore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0