Brott mot griftesfriden..


Tre saker man inte kan köpa för pengar: pengar, cancer eller min säl (ja jag har en säl, djuret i vattnet alltså, har inte stavat fel på själ.)


Intensiv egocentrisk kåt idéspruta, präglad av tötally misantropa tankar som älskar att dissa precis alla så snabbt att ingen förstår vad man säger mellan de dagliga alkoölen och alla de många fantastiskt matchande klädköpen heter tydligen "bipolärt affektivt blandtillstånd". Men jag visste redan att de ville kalla den förvirrade dödsromantiserande knäppmulatten, som dagligen pendlar mellan det ultimata euforiet och den djupaste av sorger över ingenting, för det..

Ömsom heaven on earth med världen för mina fötter, en kall ond värld som måste dö, å andra sidan min egen död, tårarna trillar av förtvivlan medan jag skrattar hånfullt som besatt av bestialiska demoner. Kanske är det en exorcism jag behöver? Varför då? Jag vill ju döda dig och pissa på liket!

Klart fan jag är blandad! Jag är ju mulatt! Annat vore väl jävligt märkligt.. Du är märklig. Jag är galen. Men snälla låt det aldrig ta slut? De säger att det är det allra bästa för mig. Varför då? För att vännerna försvunnit, inget blir färdigt, allt går sönder och plånboken är hungrigare än ghandi? Ska jag eliminera allt jag är på grund av det som råkar vara en samhällelig struktur där mitt väsen inte råkar passa perfekt i enlighet med mallen.

Här fick du, en fet leverans underdrifter, fulförpackat av en folkölsmästarinna.. Det där är varken utelämnande eller hemligt. Det hemliga får fortsätta vara hemligt, vart ska man annars ta vägen :D

//jagknullardinfulafetamorsasollon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0