För jävla många grattis!

Sacre bleu, jag har glömt mitt magiska mirakelminleralpuder från becca som jag är sinnesfrälst i. En vacker liten investering kring en femhundring som transformerar mig från grå lagomt aknefläckig mulatt till en guldbrun liten docka modell större. Imorgon, intervju inför en lovprisad konstkurs, hurrah! Jag får lösa makefrågan genom att tigga till mig lite puder på stammiskosmetikahaket i stureplanskrokarna. Att bero på make börjar det bli dags att gifta sig och skaffa fågelungar snart!

Den tembskaåsgårdska släkten fyller år, nästan allihop på en gång, för det är vår. Det ska tvångskramas och grattas till höger och vänster när kusiner firar student och flödelsedagar.

Men hur genuina är mina grattis? Och varför känns det för jävla värdelöst att leka trevlig med tårta när jag istället hade kunna lägga ner tid på att dega i soffan över en kopp grönt thé och supersvårt korsord eller ta en milaprommenad till tonerna av discovänlig hiphop ?

Idag ska vi på finlunch i mankan för att fira den småfinska morfarns födelsedag. Kött ska bli gott! Här är en bild på mina nya sneaks. Giraffdojjor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0