Peachy är knepkatt!

Det här är peachy, en av husgudarnas Järingekissar. Hon är pimpinett och diskret som luft med lite päls. Helst tassar hon iväg när jag vill diskutera och kela, sådär som man gör när man är galen kattchey. Med undantag för när jag sitter på toa eller snörar sneaksen. Då kommer hon och spinner som en katt, eftersom hon är en katt, och stryker sig emot mig. Jag klappar henne gärna men snälla peachy sluta bita mig i vaderna när jag sitter och kissar!

Om du nu läser det här sötis, på din hemliga lilla kattlaptop..

Jag har återgått till badboys igen. Mina ägg ville det. Är i mitt livs mest fertila fas just nu och evolutionen har ju räknat ut det så att man dras till det som bäst kan försvara ungar, revir och skaffa krubb. På grottmänniskotiden det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0