Tråktisdag och tjockisvecka.

Den här veckan var, till min förtjusning, överviktigt fetsmockad med ärenden och aktiviter. Trodde jag ja, tills det blev tråktisdag med halsont.. Måndag Kbt, tisdag tramsmiddag med Albert, onsdag tvätt och ekonomisk rådgivning av superduperterapeut, torsdag Cult of Luna spelning med Lashabasha, fredag Bob Log-konsert med Turbojugend Stockholm och slutligen söndag rollerderbyuttagning i Hässelby. Jag ser fram emot det där, alltihop faktischt, om än i varierande grad..

Kanske är det just därför den här dagen är så jävla eländigt trist? För att det är så mycket framför? Känns lite som veckan innan en fetingfestival..

Har inte en fuckin' aning om vad jag ska ta mig för. Mamma föreslog att jag ska göra något jag aldrig gjort förut. Blir nog ett fotbad och läsa kursboken i svartvitt fotografi från pärm till pärm. Så att jag kan fotografera nakna matroser i Hamburg.

Jag ska till Hamburg!

Jag kan identifiera mig väldigt bra med nedanstående bild.

Över in och ut///
Horkaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0