Svar på tal älskade far <3

Pappa säger saker, eller snarare häver ur sig saker. Det var ett tag nu och har därmed fått distans nog för att ha svaren jag aldrig vågade ge. Jag hoppas du läser det här pappa, för fyndighet slaktar din vrede tusen gånger om!

Pappa:Du är tjock! Ser du inte det!?
Edith: Jo, men du är tjockare och värre blir det.

P:Ingen älskar dig!
E:Alla hatar dig...

P:Glöm aldrig att vita människor aldrig kommer att tycka bra om dig.
E:Bara hälften så mycket som de ogillar dig.

P:Du är dålig med pengar!
E: Du har levt hela ditt liv i ekonomisk ruin och försatt andra i samma situation.

P:Du är en fifflare.
E: Du är en player.

P: Gör vadfan du vill då!
E:Det gör jag redan.

P: You look like a whore!! Go change!
E: I am a whore!! Just making it right by dressing the part..
(under Mina tidigare tonår klädde jag mig som en prostituerad bimbo)

P:To me you are my daughter and my daughter has not been with a man.
E: I have not been with A man, I have been with plenty of men. And you are the one to talk seemingly having a conviction that life is about impregnating women on every continent and bringing me bastard half siblings I could care less about!!

Så ja, där fick du pappa. Bibeln säger "hedra din fader och din moder", jag spottar på Bibeln och stryker fader för min inre frids skull. Att skriva det här gör det precis lika sant som det är. Min pappa är galen och elak, knäppare och ondare än mig till och med. Ibland önskar jag att han varit en annan typ av dålig pappa, en sån som dricker eller ger mig stryk så att det blev verkligt helt utan hopp. Istället för en som bara spottar gift och skiter i mig.

Här är en bild på vad vildsvinen gjort mot mormor och morfars gräsmatta, shit svinen är galna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0