Muskelknutta!

Ett par månader in på mitt gymmedlemskap och jag har äntligen hittat både glädjen, orken och en kontinuitet i min träning! Hurra för Edith, från sysselstad!( är nog bara Lillybror Lilly som förstår den referensen). Är inte det minsta orolig för att falla tillbaka i mina gamla slackervanor a lá peggy bundy som mest gick ut på att kolla på keff daytime-TV, hetsäta kex för att senare kompensera det med en hel dags hungertortyr på strikt selleridiet och sitta in en bekväm grop i soffan med tyg som liknar mohair för allt katthår.

De senaste dagarna har jag till mitt förtret känt mig lite väl krasslig för att pressa, vilket jag ska ta igen om någon dryg timma trots att jag inte är helt återställd.

Fan vad gymma är bra, delad förstaplats med kinkysex, supa skallen av sig, pokémon och norsk blackmetal! Och ja, lite resultat får jag nog medge att jag uppnått men det är miiiiiiil ifrån målet. Jag ska bli fuckin' Arnold Schwarzenegger-fit for 80-tal! Trodde rumpan skulle bli hård och tråkig av träningen, men faktum är att den är putigare med mer studs i än någonsin så make it BOUNCE HOECAKE!

//double tease burger <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0